ChristenUnie brengt bezoek aan Hospice Huizen in het kader van de #Luistertour.

ChristenUnie Tweede Kamerlid Joel Voordewind bracht zaterdag 2 maart een bezoek aan  Hospice Huizen in het kader van de #Luistertour.

Michel Klein, Elmer Benjamin, Esther Kaper-Hartenberg,  Marijke Terlouw, Wessel Doorn en Marianne Verhage-van Kooten hebben hem hierbij vergezeld.

Tijdens een lunch werd  verteld over het tot stand komen van het hospice vanuit twee kerkgenootschappen en over de betrokkenheid van zoveel vrijwilligers, op allerlei gebied. De steun en betrokkenheid die het hospice ervaart, zowel vanuit de kerk, de maatschappij als vanuit de lokale politiek is heel belangrijk geweest en nog steeds voor Hospice Huizen.

Na de lunch was er een rondleiding door het mooie gebouw en werden we verrast met een lekkere taart als blijk van waardering voor alle medewerkers en als dank voor het bezoek.

0 Shares
Reageren is niet mogelijk.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial