Cheque van Rabobank Coöperatiefonds voor Hospice Huizen

Rabobank keert € 213.000 uit aan 42 lokale projecten

De jaarlijkse coöperatiebijeenkomst voor leden van Rabobank Gooi en Vechtstreek zorgde maandagavond 7 oktober voor een volle zaal in theater Spant! in Bussum. Op het programma stond o.a. een inspirerende lezing van André Kuipers. Hij gaf een unieke inkijk in zijn leven als astronaut. Hij deelde bijzondere en persoonlijke ervaringen en maakte de aanwezigen deelgenoot van de kwetsbaarheid van de aarde van bovenaf gezien.

Johan Drost, directievoorzitter van Rabobank Gooi en Vechtstreek, benadrukte dat hij trots is op de rol die de bank speelt in de lokale samenleving. Daarna werden met hulp van André Kuipers de cheques van het Coöperatiefonds uitgereikt voor een bedrag van in totaal 213.000 euro. Maar liefst 42 maatschappelijke organisaties uit het Gooi en de Vechtstreek ontvingen een mooi bedrag voor door leden aangedragen maatschappelijke projecten.

Ook Hospice Huizen viel in de prijzen en ontving een prachtige cheque! Heel veel dank aan Coöperatiefonds Rabobank Gooi en Vechtstreek voor deze welkome gift.

133 Shares
Reageren is niet mogelijk.